Veel gestelde vragen
Heb je een vraag die hier niet beantwoord wordt: stuur een mailtje naar Marian: info@hetspanjaardsgat.nl
1. Is het Festival toegankelijk voor mensen in een rolstoel?
Ja. Vrijwilligers van het Festival helpen u graag veilig op het ponton en doen hun best om een plaats voor u te vinden vanwaar u het concert goed kunt volgen.
2. Is het mogelijk vooraf plaatsen te reserveren?
Nee. Dit is helaas niet mogelijk. Afhankelijk van het type concert worden er stoelen geplaatst. Als u verzekerd wilt zijn van een zitplaats, is het aan te raden tijdig aanwezig te zijn.
3. Is het toegestaan eigen drank mee te nemen?
Nee. Bij de ingang worden tassen gecontroleerd en eventueel meegenomen drank wordt in beslag genomen. Op het festivalterrein zijn voldoende horecapunten ingericht.
4. Kan ik ook een hapje eten op het Festival?
Ja. Bij de bar in de horecatent zijn diverse heerlijke gerechtjes verkrijgbaar.
5. Moet ik munten kopen voor consumpties?
Nee. U kunt aan de bar contant of per pin betalen.
6. Kan ik met een bootje komen?
Ja. Maar het is niet toegestaan om aan te meren aan het ponton. Bovendien zal er op toegezien worden dat de doorvaart gegarandeerd blijft.
7. Hoe kan ik het Spanjaardsgat Festival sponsoren?
Wij zijn uiteraard erg blij met iedereen die het Festival een warm hart toedraagt en wil sponsoren. Tijdens het festival kunt u een van de bestuursleden aanspreken. Na het festival kunt u contact opnemen via info@hetspanjaardsgat.nl
8. Waar kan ik parkeren?
Er zijn diverse parkeergarages in het centrum van Breda. De meest nabij gelegen zijn De Prins en De Barones. Fietsers kunnen hun fiets kwijt recht tegenover het Festival in de bewaakte fietsenstalling.
9. Kan ik me aanmelden als vrijwilliger?
Als u interesse heeft om in de toekomst mee te werken aan het Spanjaardsgat Festival kunt u tijdens het festival een van de bestuursleden aanspreken of een mail sturen naar info@hetspanjaardsgat.nl
10. Gaan de concerten bij slecht weer door?
In principe gaan de concerten altijd door. Alleen in extreme situaties wordt een concert geannuleerd. Via onze website www.hetspanjaardsgat.nl en via Facebook wordt steeds de laatste stand van zaken gecommuniceerd.